Duits geroddel - Reisverslag uit Frankfurt, Duitsland van jef disco - WaarBenJij.nu Duits geroddel - Reisverslag uit Frankfurt, Duitsland van jef disco - WaarBenJij.nu

Duits geroddel

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg jef

26 Januari 2007 | Duitsland, Frankfurt

Ook hier in Frankfurt wordt vast wel eens geroddeld

Maar goed, dit was even de test

Ik zet de reis voort

Tot de volgende knoop

  • 26 Januari 2007 - 13:37

    Eva:

    jeffert, was je vanochtend vergeten te smsen om je een goede reis te wensen, dus bij deze een goede reis! tot over een maandje!!!

    x eefje

  • 26 Januari 2007 - 13:42

    JJ:

    Be safe!! Yalla yalla..

    p's


  • 26 Januari 2007 - 13:49

    Sjef:

    Iedereen nog bedankt voor belletjes en smsjes. Eva, je bent vergeven.

    Amen

  • 26 Januari 2007 - 13:54

    Sjef:

    Iedereen nog bedankt voor belletjes en smsjes. Eva, je bent vergeven.

    Amen

  • 26 Januari 2007 - 14:09

    Germa En Robert:

    he jef,

    hebben je niet meer gesproken voor je vertrek, maar wensen je vanuit epe een hele toffe tijd en geniet!!!!
    Liefs Robert en Germa

  • 26 Januari 2007 - 14:28

    Marc Jonker:

    Hi Jeff, hele goede reis
    en niet te lang blijven in dat Duitsland. Is niet goed voor je.

    Mzzltjes Marc

  • 26 Januari 2007 - 16:17

    Job Aka Thais Geweld:

    Hoi mijn Jef..

    Ik vertrek morgen naar Krabi, misschien dat ik je nog even op bangkok airport tegenkom, en anders zie ik je volgende week!

    Een zomerse winterknuffel,
    Je Job.

  • 26 Januari 2007 - 17:08

    Remco :

    je moet in duitsland ook
    het tradionele recept proberen.braadworst met bier

  • 26 Januari 2007 - 19:28

    Mike:

    over 3 weken zet ik bijna mijn eerste stapjes op thaise bodem

    leuk he!

  • 27 Januari 2007 - 08:42

    Isabelle:

    jefje goeie reis x isa

  • 27 Januari 2007 - 14:30

    Nicole:

    hey jeffie , ik was dus ook te laat om je terug te bellen, snik...je was al weg....hele goeie reis en have fun there !
    dikke knuf en kus xxx

  • 27 Januari 2007 - 14:31

    Nicole:

    hey jeffie , ik was dus ook te laat om je terug te bellen, snik...je was al weg....hele goeie reis en have fun there !
    dikke knuf en kus xxx

  • 27 Januari 2007 - 14:34

    Nicole:

    hmm , waarom staat mijn berichtje er nou weer 2 keer in ...? was vast weer een foutje, ik had de pagina refreshed...vandaar, en ik kan het niet meer verwijderen

  • 28 Januari 2007 - 06:00

    Sieb:

    Jefco ik kan je bijna ruiken!! Vanavond nemen we de nachtbus naar Bangkok dus ik zie je morgen!!! Ik sms als ik er ben dan spreken we wel ergens af op Koa San road. Thaise pakkerd

  • 30 Januari 2007 - 12:04

    Margriet:

    Hee Sjefke, hoop dat alles goed is geregeld met je stage. Hier in NL op school gaat alles prima. Je kunt er ook weer 5 punten bij tellen, want voor het project hadden we een 8!! Daar gaan we zowieso een pintje op drinken en dan zullen we ook op jou proosten, je was weer een goede leider!
    Have fun in Thailand en geniet ervan! XX

  • 30 Januari 2007 - 23:20

    Mike:

    ...is dat een beetje te drinken marvin??

    vertel ons meer

  • 31 Januari 2007 - 11:42

    Henky:

    Jef, een fijne stagetijd, succes en tot chats.
    Thx voor jou e mail

  • 04 Maart 2007 - 19:14

    Marlous:

    jef, heel veel plezier.
    Geniet lekker, want voor je het weet ben je alweer thuis.
    En vele leuke/mooie ervaringen rijker.
    Leuk hoor.
    Hoorde van deze site van je vader, vandaar een berichtje van mij.liefs uit t baarnse, Marlous

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Frankfurt

Mijn eerste reis

Wie niet horen wil moet voelen

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2007

Verjaardagstaart

01 Juni 2007

tot snel!

17 Mei 2007

zo maak je nog eens wat mee

05 Mei 2007

Weekend

27 April 2007

Paarden!!!!!
jef

Wie niet horen wil moet voelen

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 23741

Voorgaande reizen:

26 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: