Ook de Thai maakt weleens een foutje - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van jef disco - WaarBenJij.nu Ook de Thai maakt weleens een foutje - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van jef disco - WaarBenJij.nu

Ook de Thai maakt weleens een foutje

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg jef

02 Maart 2007 | Zweden, Stockholm

Dag vrinden en vrindinnen,

Hier Jef live vanaf de Bangkok Berenboot.

Half 12 is het inmiddels. Ik ben deze morgen om 10 uur begonnen met werken. Normaal 9 uur maar ik moest even naar de immigratiedienst want iets was niet helemaal in orde.

Wat vooraf ging:
Ik checkte mijn visum nog eens even en kwam tot ontdekking dat ze een verkeerde stempel in mijn paspoortje hadden gezet. Ik moest volgens deze stempel na 2 maanden het land verlaten en bij een buurland een stempel halen zodat het visum weer verlengt is. (zo werkt dat hier) Maar dit klopte niet want het zou pas na 3 maanden moeten zijn.
Nadat ik mijn mannetje op deze zaak had gezet om dit eens even fijn uit te zoeken bleek ik gelijk te hebben. ( Ik heb meestal tot altijd gelijk, dat kan soms in je nadeel werken omdat ik tot de hogere klasse behoor en intelligente mensen zijn niet altijd geliefd, maar dat is weer een ander verhaal en daar gaan we het nu niet over hebben)

Om een lang verhaal kort te maken: het is opgelost. De Thai maakt ook weleens een foutje!! Word ik dan boos en ga ik bij de pakken neerzitten??? NEEEE...
Ga ik dan terug naar de douane waar ze de verkeerde stempel hebben gezet met 3 advocaten en een hoop stampij??? NEEE..
Ik blijf kalm en los dit gewoon op zoals een schipper exact weet welke koers hij moet bevaren terwijl het voor een ander een niet te onderscheiden koers is omdat hij of zij alleen maar water en nog eens water ziet. Knap werk van zo'n schipper overigens.

Wat verder ter tafel komt:
Mike, Eva, Job en Assaf
Kleine Sep
Overig

Mike, Eva, Job en Assaf:
Mike en Eva zijn lekker door het land aan het bandieten. Die vermaken zich wel. Nu in het Noorden en spoedig zullen zij het strand pakken in het Zuiden des lands.
Ze waren nog in Bangkok geweest een aantal daagjes. Job, Assaf, Mike Eva en ik zijn gezellig uitgeweest, beetje geshopt, beetje zus, beetje zo. Al met al best aardige mensen die Mike en Eva.
Al moet ik zeggen dat je Job en Assaf er ook leuk bij kan hebben.

Kleine Sep:
3 x hoera. ( klinkt als: Hoera Hoera Hoera) Marieke is bevallen onder het genot van puffende Koen. Een zoon als resultaat. Sep. Ik heb de eerste foto al gezien en ik kan inmiddels bevestigen dat het een mannetje is. Uiteraard wens ik dit trio geluk en veel kadootjes op 5 december. Super...en als ik terug ben ga ik linea recta naar Sep. After-beschuitje eten!

Overig:
Ik mis mijn meisje!

Nog meer overig:
Ik heb het nog altijd naar de zin op het werk. Nu is het 12 uur. Ook een mooi moment. PAUZE!
De dagelijkse sleur bevalt me nog altijd prima. De laatste tijd ben ik veelal met Job, Assaf of mike of Eva maar zelfs alleen of met mijn collega ( Duitse Stagaire) kan ik me vermaken. Geen bijzondere tochten gemaakt behalve die ene van mijn hotel naar het winkelcentrum! En de terugweg vervolgens: Een frisse nieuwe route aan de andere kant van de weg.

Verdere verhalen volgen nog. Foto's hoop ik ook snel. Ik moet dat ene kabeltje hebben wat ik maar niet kan vinden. De Thai probeerd me vervolgens een maatpak aan te bieden, of een dure televisie. MAaar NEEEEE, ik wil dat kabeltje!

Komt goed lieve mensen. Mooie foto's staan trouwens ook op www.jobinthailand.waarbenjij.nu
Tevens op google een hoop mooie afbeeldingen te vinden. Tik bijvoorbeeld ' mooie vissen' in en je krijgt foto's van de mooiste soorten!

Fijn weekend en maart roert zijn staart!

  • 02 Maart 2007 - 06:20

    Henky:

    T,ja het is weer weekend,
    vanavond weer een koude rakker op het terras van de bar.

    Ga er zeker 1 op jou nemen Jef.

    Leuk dat je mij belde, thx.

    Fijn weekend, april doet wat ie wil !!

  • 02 Maart 2007 - 07:53

    Jef:

    juist vaders,

    April doet zeker wat hij wil en in mei lig ik meestal op mijn zij!

    Ik zeg: drink met je maten en geniet daar tussen het Filipijns geneuzel!

  • 02 Maart 2007 - 10:59

    Marlinde:

    Hey Jefs...

    Ik heb gister weer mooie post ontvangen van onze oh zo gezellige school...
    Moeten namelijk even kijken wat voor differentatieminors we in september en daarna gaan doen(2)
    Laat even weten of je tijd hebt om te kijken en Linds en ik dachten dat het wel gezellig was om dan te kijken of we alledrie dezelfde kunnen doen!!! En dan ook nog even Margriet op de hoogste stellen natuurlijk!!
    Fijn weekend daar!!! Ga ik ook doen,

    Kus Marlinde

  • 02 Maart 2007 - 11:20

    Chiang Mike:

    jef, we hebben bandenpech

    heb jij nog plakspul thuis liggen??

    morgen stappen we de droge jungle in met bootschoenen aan

    kusjes

  • 02 Maart 2007 - 12:02

    Marliesje:

    hey jef,
    ben blij dat je het zo leuk hebt. Mis jullie wel hoor :)
    Leuk om jullie verhalen te lezen, waan ik me terug in het paradijs!!! :) KUSKUS

  • 02 Maart 2007 - 13:58

    Der Marvmeister:

    Hey Thaise gehaktbal!

    Nou nou dit maal een heus lang verhaal van ome Jef!
    Zeker niet zoveel te doen daar op die so called stage van je.. Heb gegoogled op 'mooie vissen' zie ik een afbeelding van een mooi uitziende vis, klik --> maar kom potdomme uit op een Jordanie site!?
    "Historisch Jordanië
    Via een met zuilen omzoomde weg kun je de rest bekijken" nee dat is lekker, bedankt voor de tip Jef...
    Ik heb het al eens eerder gezegd maar door deze ongein van je begin ik toch steeds meer te twijfelen aan onze vrindschap. Sorry maar dit moet ik gewoon echt aan je kwijt.. Ik hoop iig wel dat jij je vermaakt en zult blijven vermaken daar en natuurlijk hoop ik ook dat jij je 'kabeltje' zult vinden, maar het meeste van alles hoop ik nog dat je maar snel weer bij mij op de stoep staat met een bos Thaise Tulpen en wederom kan laten zien wat echte vriendschap is...

    xje,
    Marv

  • 06 Maart 2007 - 04:56

    Sieb:

    Geweldig geformuleerd lieve Jef!! Je blijft de lezer boeien!!!!

    Heeele dikke knuffel

  • 07 Maart 2007 - 14:36

    Kluk Kluk Borg:

    Leuke stellingen hoor, maar kun je ze ook onderbouwen of zijn het slechts loze kreten zonder enig fundament? Niet dat dit mij alleen mijn nachtrust verstoord door deze zorgelijke informatie, het maakt ook mijn eigen bevruchtingsgehalte van 20+ACU volledig van slag.
    tja en dan trek je toch weer naar de schroothoop waar je ijzertekorten mee kan aansterken..

    kaas
    en gedag

    P.S) betaamd = met een T

    Viel spazzz

  • 08 Maart 2007 - 11:39

    Margriet:

    Hey Jef, jij vermaakt jezelf daar wel he. Ik vermaak me ook prima hier in Kaapstad. Is ook lekker weer en stage bevalt goed. Ik zal jou, linds en marlie een lijstje sturen van de minors die mij leuk lijken. Tot horens!!! XX

  • 08 Maart 2007 - 11:59

    Margriet:

    Hey Jef, jij vermaakt jezelf daar wel he. Ik vermaak me ook prima hier in Kaapstad. Is ook lekker weer en stage bevalt goed. Ik zal jou, linds en marlie een lijstje sturen van de minors die mij leuk lijken. Tot horens!!! XX

  • 10 Maart 2007 - 12:23

    Cuno:

    Yo Jefke......
    Alles gaat lekker daar zo te lezen hè! Een vrind van mij is net ook terug uit Thailand en heeft daar een top tijd gehad!! Jij zal hem zeker en vast overtreffen!! Heeeeeel veel fun man en geen schrijvers blok krijgen hè.....
    Vrede uit broeder en hou het echt

  • 18 Maart 2007 - 11:47

    Mike En Eva:

    wij zijn thuis aangekomen in de kou van nederland

    was erg gezellig en wat een pret daar in bkk

    bedankt jef !

  • 18 Maart 2007 - 11:52

    Borg Mijn Zorg:

    Hoor Chiang Mike eens, alsof het zo slecht in Nederland is. Al die smog in Bkk, wees maar blij dat je weer terug bent.

    Jeff we wachten met smart op nieuwe stories (verhalen)

    Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Stockholm

Mijn eerste reis

Wie niet horen wil moet voelen

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2007

Verjaardagstaart

01 Juni 2007

tot snel!

17 Mei 2007

zo maak je nog eens wat mee

05 Mei 2007

Weekend

27 April 2007

Paarden!!!!!
jef

Wie niet horen wil moet voelen

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 23745

Voorgaande reizen:

26 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: