Huppaaaaaa - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van jef disco - WaarBenJij.nu Huppaaaaaa - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van jef disco - WaarBenJij.nu

Huppaaaaaa

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg jef

04 Februari 2007 | Thailand, Bangkok

Hallo jongenoud!

Het heeft even geduurd maar hier komt ie dan. Een eerste bericht vanuit Bangkok. Ik zit nu bij Job in zijn appartement. Voor diegene die ons Jobje niet kennen jobinthailand.waarbenjij.nu :)

Bij Job staat altijd een heerlijk glaasje appelsap klaar zodat ik op mijn gemak een berichtje kan maken zonder dat ik 120 Baht (2 euro en een beetje) lichter wordt.

De heenreis was niet om over naar huis te schrijven. In Duitsland had ik zowaar vertraging dus ipv 4 uur wachten moest ik zo'n 8 uur wachten. Ik vloog met Lufthansa*.

(*Lufthansa, u kent ze vast van naam: weinig beenruimte, matige service, voor veel dingen moet je weer extra betalen zoals oordopjes zodat je een fijne tekenfilm kan volgen op tv. Is dit typisch Duits?)

Eenmaal aangekomen met een stijve nek werd ik opgehaald van het vliegveld. Ik werd direct naar het Hotel gereden. Een prima hotel, ruime kamer, ligbad, douche alles erop en eronder! Tevens kan ik gebruik maken van het zwembad. Jammer is toch dat het vaak slechts 25 graden is. Ik voel me pas echt goed bij 30, maar ach, je kan niet alles hebben.

Echt bruin ben ik trouwens niet want ik ben niet zo'n zonligger. Dan wordt ik nerveus en ga ik wandelen en even poolen of een marktje over. Mijn fototoestel had ik trouw meegenomen maar nu kwam ik erachter dat ik de kabels ben vergeten dus kan ik ze niet op de computer plaatsen. Om een goed beeld van een marktje te krijgen verwijs ik jullie naar: leuven.i-merge.net/ftp/oude-markt-3.jpg

Enfin, ik ben nog met Sibrenna en Maarten weggeweest. De bofkontjes waren hier op vakantie. Als 3 heuse musketiers hebben we een toren beklommen alwaar je op de 84e verdieping een pracht van een uitzicht over Bangkok geniet. Na gepuf en gehijg uiteraard want 84 verdiepingen is best hoog. als je nagaat dat je met de lift omhoog kan maar die stopt dus mooi op de 83e verdieping. We moesten dus zo'n 32 treden beklauteren. Verder hebben we heerlijk gegeten en gewinkeld.

Mijn stage bij een touroperator verloopt prima. Ik heb er 2 dagen opzitten en morgen volgt mijn derde. 8.30 present tot 17.30 uur! hier heb ik een rondleiding gehad en verder is me een beetje uitgelegd hoe ze werken en met welk systeem enzovoorts. Werk niet te hard want dan wordt de Thai moe heb ik het idee. Komt mooi uit want ik ben niet zo van het harde werken ;)

Maar of het nou leuk,zwaar of links of rechts is weet ik dus nog niet echt. Daarvoor heb ik nog te weinig gedaan. Mijn eerste indruk is prima. Ik kan zelfs met een aantal tourtjes mee om een indruk te krijgen. Dat vind ik geen straf!

Naast het werk, de bezoekjes aan Job en zijn freundin, emailen, enzovoort hou ik me veel bezig met mezelf rondleiden door Bangkok. Ze hebben hier een sky-train die door de stad gaat. Je stapt in en stapt ergens willekeurig uit. Meestal kom je dan wel weer een leuke markt tegen of een pool centrum waar je weer even de nodige spanningen teniet kan doen!

Ik kan me goed voorstellen dat bovenstaande enige vragen bij u opwekt. Schroom niet en stel ze gerust.

Kusjes uit Bangkok

Dit bericht is inclusief bonustrack:
www.moveandstay.com/picture_cities/bangkok.jpg

  • 04 Februari 2007 - 22:47

    Mike:

    en ga je nu 2 maanden geen kabel regelen....??


    willen natuurlijk wel wat foto's en waarschijnlijk is t een gewone usb aansluiting

    kost wel wat maar wees niet getreurd een 10tje is wel op te brengen toch (of moet ik de jouwe meenemen als ik m ooit vind in die rommel)

    anders vertel ik folly wel even t pand te verlaten...

    verder een leuk verslag met afentoe wat kleine dalletjes waar we doorheen moeten maar al met al leuk weg te lezen

  • 04 Februari 2007 - 22:48

    Mike:

    2=5/6 maanden

    dikke pakkerd


  • 05 Februari 2007 - 01:26

    Jef:

    die kabel koop ik nog wel. Maar alles gaat ook bij mij op Thaise snelheid

  • 05 Februari 2007 - 01:52

    Jef:

    die kabel koop ik nog wel. Maar alles gaat ook bij mij op Thaise snelheid

  • 05 Februari 2007 - 06:31

    Sieb:

    klinkt goed jefco! Geniet ervan, doe ik ook!!! En vond het super leuk om je gezien te hebben!

    Huge kingsize hug van mij

  • 05 Februari 2007 - 08:53

    Marieke:

    Heej Jef!!!

    Relaxed allemaal!!! Ook ik ben natuurlijk errug benieuwd naar foto's en sluit me aan bij mike. Des noods richten we het jef-kabeltjes-fonds op....

    Hier gaat alles ook goed, de laatste (dikke) lootjes en afwachten maar....

    dikke zoen mariek & koen

  • 05 Februari 2007 - 18:42

    Ron&grietje:

    Hoi Jef,
    Het was een goed restaurantje wat je uitgezocht had in Thailand. Wij zijn terug op Hollandse bodem en hebben vandaag stampot zuurkool gegeten. Geniet ervan en ... let een beetje op Job en Ople. Groet!

  • 05 Februari 2007 - 22:00

    Mike:

    trouwens aziatische luchtvaart zit top in elkander, in west europa is t winst maken door overal op te bezuinigen

    ja jef , volgende x weer lekker thai airways

  • 06 Februari 2007 - 03:18

    Henky:

    We gaan 16 Februarie onze nieuwe bar openen.

    "Grand Opening"
    D'Ned Videoke & Kitchennette
    Gen. Luis st.,Novaliches Quezon City
    Feb. 16,17,18,2007

    Featuring:
    Live Band, Showershow, Modeling show, Showdown show, Comedy Show and more Surprising Show, and Beautiful Sexiest Entertainer.

    Hurry Up "Come and Enjoy"
    with free 2 beers and pulutan.

    Dat gaat de 16e gebeuren Jef, en hopen op succes.

    De bar nu is al succesfull, maar als je de smaak te pakken hebt wil je meer.

    We zijn er erg druk mee, en een vakantie op dit moment zit er even niet in voor mij.

    Stevig aan het verbouwen op dit moment, gaan het serieus aanpakken, met een goede manager, zijn naam is Bernard.

    Ik zal je op de hoogte houden.
    En volg jou op de site.

    Succes, en veel plezier.

    ps. Het is hier de laatste 2 maanden koud in de nacht en morgen.
    Heb mijn trui nodig s'morgens 5.20 uur als we naar Bayan gaan. Amy naar de markt, en later kookt ze voor het ontbijt en de lunch. (Kitchennette)


  • 06 Februari 2007 - 03:27

    Henky:

    D'Ned staat voor:

    De Nederland, door Amy bedacht, en vind het leuk.

    The Netherlands vetaald in Nederlands door Amy, haha

    En de opening, we verkopen kaarten a 200 pesos. incl. 2 bier en de life band enz.

    Vele fijne tourtjes !!

    Kusjes uit Manila




  • 06 Februari 2007 - 14:55

    Prisca:

    Heeeey jefje, ik dacht al..wanneer horen we nu eens van onze knul. Had al naar Lufthansa gebeld of alles OK was en gelukkig gaven zij mij groen licht.
    Ik kijk uit naar je avonturen en hoop dat het je goed vergaat!!

    kusjuzzz

  • 09 Februari 2007 - 13:26

    Meerten:

    He Jef, ik vond Bangkok echt super lache(met mooie rondleiding door jou). Jij redt je wel in die stad..Succes met stage!

  • 11 Februari 2007 - 20:11

    Thomasizing:

    Jef, meestal hebben ze bij internetcafe's ook wel zo'n kabeltje, het wordt alleen onder de toonbank verkocht of verhuurd het blijft gevaarlijk materiaal.

    Toedels, thomas

  • 11 Februari 2007 - 20:12

    Thomasizing:

    Mooie foto trouwens...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Wie niet horen wil moet voelen

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2007

Verjaardagstaart

01 Juni 2007

tot snel!

17 Mei 2007

zo maak je nog eens wat mee

05 Mei 2007

Weekend

27 April 2007

Paarden!!!!!
jef

Wie niet horen wil moet voelen

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 23747

Voorgaande reizen:

26 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: