Dat is even schrikken!! - Reisverslag uit Matâ'utu, Wallis & Futuna van jef disco - WaarBenJij.nu Dat is even schrikken!! - Reisverslag uit Matâ'utu, Wallis & Futuna van jef disco - WaarBenJij.nu

Dat is even schrikken!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg jef

24 Februari 2007 | Wallis & Futuna, Matâ'utu

goedemorgen,

Het gaat goed hier!!!!!

Verder nog vragen?

Met vriendelijke groet,

Sjef van de petteflat

  • 24 Februari 2007 - 02:35

    Jef:

    ooh ja, Ik heet Mike en Eva van harte welkom zoals een echte gastheer betaamd!

    Verder ben ik blij dat Job even terug gaat i.v.m. de trouwerij van zijn broertje, dan kan ik even bijkomen. Druk manneke die Job... Hulde aan het bruidspaar overigens. Maak er een mooiste dag van.

  • 24 Februari 2007 - 04:04

    Michel...:

    Jippie ben ik gewoon de eerste die t leest, wel moet ik opmerken dat dit verhaal tamelijk korter is dan voorgaande verhalen...of ligt het aan mij...en zijn ze er al, de rakkers?? x Michel

  • 24 Februari 2007 - 04:20

    Henky:

    Vraag:

    Is het weer party time this weekend ?

    Zo ja, waar wordt het geviert ?

    En waar bestaan de drankjes uit ?

    Is er ook een palutan bij ? palutan = pida of iets dergelijks

  • 24 Februari 2007 - 12:09

    JJ:

    Goedemorgen..hier gaat t ook niet onaardig!! Geen vragen verder..yalla!!

    Met vriendelijke groet,

    Jan Seijck

  • 24 Februari 2007 - 13:48

    Marvmeister:

    Om een lang verhaal korter dan die van Jef tye maken:

    .... .. ..... ...

  • 24 Februari 2007 - 21:09

    Annemiek:

    hoi hoi Jefje,

    super man dat je het zo naar je zin hebt. Leuk om verhalen te lezen in de Jefstijl. Houden zo jongen jij bent goed bezig daar, haha lees wel weer van je.

    Groetjes van je 1 week oudere nichtje!!!!

  • 27 Februari 2007 - 10:17

    Marlinde:

    Waar blijven de mooie foto's???
    kus

  • 27 Februari 2007 - 10:45

    Sjoehoeeerrrdtttt:

    allee sjefke.
    Wa' een korte pen is bovenginder.
    Verpleziert u uzlef een beetske in 't knakenparadijs?
    Mike, eef en ass al gespot..? maakt u er een pittoreske tijd van.

    salut


  • 27 Februari 2007 - 14:44

    Chiel:

    Jefje wat fijn dat je je zo thuis voelt daar op Gran Canaria! Blijft toch wel appart dat je via het ruhr gebied bent gevlogen...Doe de kinders daar de groeten en blijf gezond eten.

  • 28 Februari 2007 - 21:09

    Job Aka Jaa Panom:

    Zit ik hier in de 6 graden vrieskou.. Zaterdag ben ik weer van jou jefje.. sie yoe soen!(thais voor zie je snel)

  • 01 Maart 2007 - 11:07

    Sihem:

    Jeff!!!!

    Waar blijven je mooie foto's nou?????

    P.s wat was dei naam ook alweer van die nederlandse bedrijf, waar jij ook had gesoliciteerd...travel 4 ofzo...weet het niet meer..help me even...thx

    Kusss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Wallis & Futuna, Matâ'utu

Mijn eerste reis

Wie niet horen wil moet voelen

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2007

Verjaardagstaart

01 Juni 2007

tot snel!

17 Mei 2007

zo maak je nog eens wat mee

05 Mei 2007

Weekend

27 April 2007

Paarden!!!!!
jef

Wie niet horen wil moet voelen

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 1155
Totaal aantal bezoekers 23743

Voorgaande reizen:

26 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: