water bij de wijn! - Reisverslag uit Charlotte Amalie, Amerikaanse maagdeneilanden van jef disco - WaarBenJij.nu water bij de wijn! - Reisverslag uit Charlotte Amalie, Amerikaanse maagdeneilanden van jef disco - WaarBenJij.nu

water bij de wijn!

Door: sjefke

Blijf op de hoogte en volg jef

22 Maart 2007 | Amerikaanse maagdeneilanden, Charlotte Amalie

Hallo Bolleboosjes,

Ik zit er hier nog altijd gebakken bij. Mike en Eva zijn inmiddels terug na hun 3 weekse pretvakantie in dit tropische oord!
De laatste dagen zijn we nog gezellig wezen stappen enzo dus het was weer gieren en schuddebuiken.

Hier op mijn werk loopt alles op de spreekwoordelijke rolletjes. Ik ben ingewerkt dus alles gaat prima. Groepsreizen in elkaar knutselen tot een leuke trip voor de huis tuin en keuken familie.
Het kan allemaal lieve kinderen!

Ook moet ik allerlei stukken op school inleveren. Maar dat lijk ik soms even te vergeten. Zoals men weleens zegt: Beter laat dan nooit!

Dit weekend ga ik met Job een stukje strand opzoeken. Waar weten we nog niet precies. Hua Hin waarschijnlijk. Lekker dichtbij ( 4 uurtjes rijden) en toch erg mooi.
Als ik op mijn werk vertel dat ik ergens heen wil dan schieten ze als paddestoelen de grond uit en gaan aan de slag om een hotel overnachting te regelen. Oftewel 1 gratis nacht en de 2e nacht een stevige korting. En lekker luxe. Dus we boffen!

Kimmetje en d’r moeder komen in april gezellig langs. Tijdens Songkran (Thais Nieuwjaar waarin iedereen elkaar de hele dag natspat) zijn ze hier. Ook voor deze 10 daagse trip geldt: mijn collega’s zijn ermee bezig. Wel lief allemaal want het scheelt gewoon erg veel geld en het zijn geen low budget resorts dus dat is wel eens fijn voor de verandering. Plus wat uitstapjes enzo, maar daarover later meer inclusief een partij foto’s!

Het leven hier verder:
- Het weer is prima. Het valt nog mee met de warmte. Maar goed het schijnt in April pas erg warm te worden. Nu gok ik zo’n 35 graden dagelijks. ‘s nachts lijkt het niet echt af te koelen dus als ik in de ochtend naar mijn werk lop is het al flink genieten! Weet wel dat de Thai het liefst de hele dag met een paraplu loopt tegen de zon.
- Thais straat relletje meegemaakt. Het leek allemaal zo mak en tam totdat er met glas werd gegooid. 2 groepen jongeren waren het duidelijk niet met elkaar eens en konden niet tot een compromis komen. Mike, Eef, Job, Ople en ik stonden verderop tot ik 15 mannetjes ofzo aan zag komen rennen met knuppels. Die kwamen om de orde te bewaren ofzo. Maar die begonnen met toch in te hakken op iemand die met de rel te maken had. Ik had het liever niet gezien achteraf want ik twijfel erg of diegene het heeft overleeft. Bleef ook roerloos op de grond liggen ondanks dat mensen hem overeind wilde helpen. Schijnt hier vaker te gebeuren. Ik zeg maar: Ga niet rellen in Thailand op straat.
- Nederland moet 6 juni voetballen in Bangkok. Zet de tv aan en ik ga nakt over het veld rennen!
- Ik heb nieuwe schoenen gekocht, ja het is heus
- Met de taxi ben je sneller dan dat je dat hele eind moet lopen!

Ik denk dat ik nu weer aan het werk ga….

ajuus

  • 22 Maart 2007 - 07:18

    Jef:

    duidelijk verhaal Jef, ga zo door

  • 22 Maart 2007 - 21:09

    Mister X:

    jef, jij bent een knaap die ik elke dag langs zie lopen hier op de sukhomvit

    jij ontroerd mij dagelijks

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Amerikaanse maagdeneilanden, Charlotte Amalie

Mijn eerste reis

Wie niet horen wil moet voelen

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2007

Verjaardagstaart

01 Juni 2007

tot snel!

17 Mei 2007

zo maak je nog eens wat mee

05 Mei 2007

Weekend

27 April 2007

Paarden!!!!!
jef

Wie niet horen wil moet voelen

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 23742

Voorgaande reizen:

26 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: