tot snel! - Reisverslag uit Minni Minni, Brits Territorium van jef disco - WaarBenJij.nu tot snel! - Reisverslag uit Minni Minni, Brits Territorium van jef disco - WaarBenJij.nu

tot snel!

Door: sjefke

Blijf op de hoogte en volg jef

01 Juni 2007 | Brits Territorium, Minni Minni

Hallo,

Hier een bericht live uit Bangkok. Gister was het Visakabucha Day. Een nationale vrije dag voor iedereen. Ik ben wel gaan werken aangezien ik dan een dagje eerder kan stoppen met de stage zodat ik Job op kan zoeken in Chiang Mai. Ik heb me laten vertellen dat Job al voorbereidingen aan het treffen is vanwege mijn komst. (Spandoeken, welkomstceremonie, loopmat etc.)

Maar goed, Visakabucha Day dus.
‘This day is a Buddhist public holiday. It is the beginning of the buddhist rain retreat which last three months. During this period monks are not allowed to sleep outside their temple. Thai people buy big candles and offer them to temples.’

In de avond was ik meegevraagd naar de tempel door de vrouw van een Nederlander waar ik soms wat mee ga drinken hier. Hier liepen we 3 rondjes rond de tempel gewapend met kaarsjes, wierook en een bloem. Ik heb jonge benen dus dat ging prima. Ik vond het een mooi iets.
Verder behoor je dan nog te weten op welke dag je geboren bent. Elke dag heeft een bepaald soort Boedha beeld waar je dan voor moet bidden. Ik wist mijn dag niet. Ben er inmiddels achter ( met dank aan Job) dat dat de donderdag is. (http://www.dayofbirth.co.uk)

Results for 18th June 1981 :
You were born on a Thursday.
Your star sign is Gemini.
The season was Spring.
You are 25 years, 11 months, 14 days old.*
It is 17 days until your next Birthday.*
You are 9,479 days old.*
You are approximately 227,500 hours old.*
You are approximately 819,001,001 seconds old.*

Tot zover heb ik het begrepen. Misschien leuk om te weten, doe er je voordeel mee :)

Naast dit heugelijke feit gaat alles prima hier. Heb weinig bijzondere dingen gezien of meegemaakt die noemenswaardig zijn, desondanks vermaak ik me prima.
Mijn stage ben ik langzaam aan het afronden. 26 juni is mijn laatste dag op het werk. Zie ernaar uit iedereen weer te zien. Als ik terug kom zullen jullie zien dat het weer lekker weer word, dus geen paniek

Ik zou zo zeggen: tot snel!

  • 01 Juni 2007 - 03:40

    Jorrit & Miaw:

    Hoi Jeffrey, fijn om te horen dat je een leuke tijd hebt in Bangkok. Ik hoop dat Job goed voor je gaat zorgen tijdens je tijd in Chiang Mai! Veel plezier en een welgemeende ferme handdruk van Jorrit.

    Je weet wel, Jorrit uit Zurich

  • 01 Juni 2007 - 07:12

    Thomasizing:

    Very nice!
    Sjefke ga je nog mee naar lowlands dit jaar?

  • 01 Juni 2007 - 08:18

    Marlinde:

    Jij bent veel sneller klaar!!
    Nu nog je verslagen of niet?? :P
    Gaan goed zomer vieren!!
    ohhww ja, 5 juli (donderdag) mee naar Richie???
    Kus xxx

  • 03 Juni 2007 - 12:03

    Mike:

    laat je niet gek maken jef door die thomas

    wij zien hem nooit op de echte feestjes namelijk

    gaan we in nederland ook naar de tempel knaap?

  • 03 Juni 2007 - 12:05

    Assaf:

    jorrit,

    je begeeft je op gevaarlijk terrein door nu alweer serieus te doen

  • 05 Juni 2007 - 10:48

    MDm@:

    Mental coach...waar blijft je wijze raad??

  • 07 Juni 2007 - 10:32

    Henky:

    Het schiet al op Jef, terug naar je vertrouwde Hilversum.

    Geniet nog even.

    XXX

  • 14 Juni 2007 - 13:18

    Johnny:

    He vogel, vogels vliegen toch naar het zuiden als het kouder wordt?
    Nu wordt het hier warmer...en dus..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brits Territorium, Minni Minni

Mijn eerste reis

Wie niet horen wil moet voelen

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2007

Verjaardagstaart

01 Juni 2007

tot snel!

17 Mei 2007

zo maak je nog eens wat mee

05 Mei 2007

Weekend

27 April 2007

Paarden!!!!!
jef

Wie niet horen wil moet voelen

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 415
Totaal aantal bezoekers 23734

Voorgaande reizen:

26 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: