Ziekteverzuim - Reisverslag uit Port of Spain, Trinidad en Tobago van jef disco - WaarBenJij.nu Ziekteverzuim - Reisverslag uit Port of Spain, Trinidad en Tobago van jef disco - WaarBenJij.nu

Ziekteverzuim

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg jef

20 Februari 2007 | Trinidad en Tobago, Port of Spain

Tijd voor een nieuw glansrijk avontuur waarin mens en dier tot samensmelting komen in de vorm van een abstract verhaal. Gaat u er maar eens lekker voor zitten!

Ik draai nu 3 weken mee in het bedrijf en alles gaat prima denk ik zo. Ik vind nog steeds dat ik niet te hard moet werken en dat laat ik maar zo. Anders wordt ik misschien nog moe.

Onlangs was het Chinees Nieuwjaar. Dit heugelijke feit ontging niemand en een welverdiend etentje met het gehele bedrijf kwam een ieder toe! En smikkelen dat we deden. Nou!!!!

Enfin, zondag 18 februari 2007. Het was nog vroeg die bewuste ochtend. Ons Jef schoot enthousiast in de de dag daarvoor uitgekozen kledij die uitgestald lag op het nabij het bed gelegen kastje. Gewapend in een sportief outfit , de juiste pumps van het merk Puma en een schoudertas met de daarbij behorend ' look' ging ik dus mooi op pad! Op naar de Weekend Markt.
En daar heb ik de allermooiste spulletjes meester gemaakt! Dus!

Nou ja, en verder is het nog steeds mooi weer. Tja, ik kan er niks minders van maken, sorry!

Michael is inmiddels aangekomen in Thailand. Hij is nu met 2 anderen uit Hilversum ( Jobje en Assaf) richting het Zuiden. Ze hadden liever dat ik niet meeging dus ach, dan ja... dan blijf ik toch gewoon achter? Moet kunnen!

Verder heb ik niet zoveel op mijn lever. Ik denk dat ik maar eens ga werken hier.

Dikke pakkerd van Reizende Oom Jef

Highlights: n.v.t.
Overig : geen

Marieke en Koen: is de tweede al op komst? of moet de eerste nog komen? Ik vind het reuze spannend.

  • 20 Februari 2007 - 07:36

    Jef:

    misschien ook aardig te vermelden dat ik een pracht exemplaar strijkplank en bout heb aangeschaft. En een pak heerlijke koffie om de dag door te komen. Wat wil je nou nog meer?

  • 20 Februari 2007 - 08:38

    Pris:

    Djefff wanneer kunnen wij de eerste kiekjes verwachten op deze roodgele site???

    Ik wacht met smart!

  • 20 Februari 2007 - 09:00

    Jef:

    zodra de tijd rijp is...

    verder zal ik het Thaise team supporten, lees hieronder:

    Holland to play Thailand in June (February 16, 2007)



    TOR CHITTINAND

    Good news for Thai football fans. The Dutch national football team will play against Thailand in Bangkok on June 6 and they have promised to bring their full squad. The match was confirmed yesterday by secretary general of the Football Association of Thailand (FAT), Worawi Makudi.

    ''The Dutch will bring their full national team,'' Worawi said.

    The Dutch squad will be led by coach Marco van Basten. The squad includes such familiar names as Arjen Robben (Chelsea), Dirk Kuyt (Liverpool), Robin van Persie (Arsenal), Rafael van der Vaart (Hamburg) and Edwin van de Sar (Man United).

    Worawi confirmed that Chanvit Phalajivin will remain as coach for Thailand's national squad. ''He is not going to Vietnam,'' said Worawi.

  • 20 Februari 2007 - 09:00

    Marlinde:

    Toch nog een overeenkomst van onze stages... Allebei niet veel te doen!!
    Heel fijn!!
    Maak even wat mooie kiekjes!!!
    Kus

  • 20 Februari 2007 - 10:53

    Laila:

    Goh Jef wat een verhalen! En nu weer in Trinidad & Tobeco...ouwehoer!
    haha, we missen je hier nog steeds! Veel plezier in Bangkok. Nog even en je kan met je meisje ook naar het Zuiden! Dan willen we zeker foto's zien (wellicht lukt het je dan om het jaloers-gehalte te laten stijgen...)!! haha..xxx

  • 20 Februari 2007 - 11:06

    Marvmeister:

    Geen vuurwerk voor jou!? Of heb je stiekem wat rotjes die niet afgegaan waren proberen af te steken? Jij kan me niet voor de gek houden, geef maar toe dondersteen!

    xje,
    Marv

  • 20 Februari 2007 - 11:18

    Isabell:

    hey jefje leuk dat t zo bevalt daar!!!vergeet je de olifantjes geen pindas te geven x x x x xisabelle

  • 20 Februari 2007 - 11:44

    Mariek En Koen:

    We zijn nog steeds (on)geduldig aan het wachten...

    We laten ons graag vermaken door jou mooie verhalen, dit verdrijft de tijd....

    Dikke xxx mariek en koen

  • 20 Februari 2007 - 13:28

    Oom Toet:

    Ik vind het nog steeds mooi vrind. Mis je wel hoor! Maar schiet inderdaad eens op met die foto's

  • 20 Februari 2007 - 14:42

    Michel:

    Oom toet toet de fotoman, kan bijna niet meer wachten...lol
    En 6 juni ga ik zeker even kijken naar het Nederland - Thailand gebeuren, zou leuk zijn als je alvast snode plannen smeed om even op TV te komen...:) Kun je echt bewijzen dat je erbij was...(hint streaken werkt altijd)

    Tot t volgende verslag...

  • 21 Februari 2007 - 06:28

    Jef:

    zal ik gewoon een Duitse vlag meenemen, ik denk dat ik daarmede ook hoge ogen gooi in het Thaise Stadion!


  • 21 Februari 2007 - 12:46

    YUNTI B:

    Hee Sjef,

    alles flex!
    Potverdikkeme, wat geniet jij zeg. Niet teveel naar de weekend Markt, dit kost geld. Je kan beter wachten tot het eind van de rit en dan een mooi cadeau voor mij meenemen!
    Heb je mijn mail nog gehad op 'jeffisboos'.nl
    Heb nog niets gehoord :-(

    See you zoen!



  • 22 Februari 2007 - 01:48

    Jef:

    nog niets gehoord... vaag dan.. Ik heb meerdere mailtjes verzonden hoor. Ook vanaf mijn werk mail. kijk nog maar eens goed kereltje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Trinidad en Tobago, Port of Spain

Mijn eerste reis

Wie niet horen wil moet voelen

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2007

Verjaardagstaart

01 Juni 2007

tot snel!

17 Mei 2007

zo maak je nog eens wat mee

05 Mei 2007

Weekend

27 April 2007

Paarden!!!!!
jef

Wie niet horen wil moet voelen

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 23740

Voorgaande reizen:

26 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: