Zo is het, en niet anders!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van jef disco - WaarBenJij.nu Zo is het, en niet anders!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van jef disco - WaarBenJij.nu

Zo is het, en niet anders!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg jef

12 Februari 2007 | Thailand, Bangkok

Hallo lieden van het fijne leven,

Nog altijd de sneeuw aan het trotseren of is de slee alweer opgeborgen op zolder?

En Marieke en Koen, is het wulpje reeds geboren? Hier zal ik ipv beschuit met muisjes een heerlijke kop noodle soep met wat extra pepers smikkelen als het zover is.

Hier is dit warme kikkerlandje is de winterjas nog altijd ongebruikt. Nu is het nog goed te doen. Volgende maand en de daarop volgende maanden wordt het hier snikheet. Ben benieuwd hoe dat voelt. Denk dat 37 tot 40 graden me iets te warm onder de voeten wordt maar er is geen ontkomen aan.

Op het werk gaat het prima. Ben afgelopen weekend naar Ayuthaya geweest. Dit was ooit de hoofdstad van Thailand en er zijn veel oude tempels te bezichtigen. Een historische aangelegenheid. Op mijn werk hadden ze besloten dat ik daar maar eens moest gaan kijken zodat ik weet welke tour men onder andere bij ons kan boeken. Heerlijk op zaterdagochtend om kwart voor 7 opgehaald worden. Tussen de andere toeristen in een bus gestopt en heerlijk zangdueten aangaan met de medepassagiers. Dit laatste was helaas niet het geval. Het was een saaie 59+ groep. Maarrrrrrrr... ik ben weer bezig gehouden. Niet geheel onbelangrijk. Tevens beschik ik nu over meer kennis. Jaja, ik kom er wel!

ps: de terugweg naar Bangkok betrof een 3 uur durende boottocht. Heerlijk op het dek naar het kabbelende water kijken alwaar de zon zich meester maakte over mijn spierwitte lichaam!

Potdorie, het is alweer 12 uur. Dat betekend dat ik ga lunchen in een authentiek aan de openbare weg gelegen restauarantje alwaar ik me laat verwennen met een heerlijk bordje rijst met de nodige groente om de vitaminen op pijl te houden. Tot zo!!!

Even later:
Goedemiddag. Heerlijk gesmikkeld, daarna gezellig met mezelf even het park opgezocht.

's Middags is het hier flink druk. Dus verdere avonturen houden jullie tegoed van me.

Wist u trouwens dat:

- Ze in thailand links rijden
- Overal in Thailand engels voetbal wordt bekeken
- Thais eten af en toe best pittig is.
- Thailand in Azie (spreek uit: aasieje) ligt
- Ze op maandag gele shirtjes dragen ( ik moet er dus ook aan geloven) ter ere van de koning!

Oant Mon!

  • 12 Februari 2007 - 09:09

    Mike:

    je verrast ons weer jef...

    zo te zien ben je heerlijk bruin op de foto en redelijk aangepast in kledij

    ik zie je snel!

  • 12 Februari 2007 - 09:42

    Henky:

    Nog siamese katten gezien in de Tempels ?
    Ze komen ui Thailand voorheen Siam.

    Leuk verslag Jef

  • 12 Februari 2007 - 10:10

    Marlinde:

    He jeff,
    Ben net terug van mijn vakantie en zit nu op de eerste dag van mijn stage.. Echt heel gezellig en leuk hier!!
    Moet nog wel even bijkomen van die week aprés skieen!!
    Leuk om te horen wat je allemaal doet daar in Thailand!! Ben trouwens gewoon poepjaloers!!
    Ga nu maar even wat dingen uitzoeken, want de eerste dag meteen mailen is ook niet goed!!

    Kus marlinde

  • 12 Februari 2007 - 10:56

    Laililooo:

    Hey poepchinees! Nog maar een paar weken weg en ik herken je al helemaal niet meer!! haha... (mooie foto ;-))
    Klinkt allemaal super wat je daar doet!!! Heerlijk vertoeven daar in Bangkok!

    Heb je je filmpje nog gezien? Vette shit he!

    Ik mis je nu al!! xxx

  • 12 Februari 2007 - 11:19

    Marieke En Koen:

    Nee jefco, de kleine wulp is er nog niet, maar we wachten met smart! Heb je nou een mobiel nummer daar? Ik had je nog terug gesmst....

    En heb je daar trouwens een vast adres? Voor het geboorte kaartje....

    En de avonturen klinken geweldig en ach...je kan niet alles hebben he? 37 tot 40 C......

    Goed je best doen!

    dikke kus mariek en koen

  • 12 Februari 2007 - 12:57

    MDm@:

    En komt het warme eten je neus al uit?

  • 13 Februari 2007 - 04:45

    Jef Himself:

    Ja Marieke, mijn mobiel nummer is +66896881075.

    Ik ben nu al zenuwachtig tot het kinderke is geboren!

    Aan mijn vruchtwater voel ik dat het a.s vrijdag word geboren. Een heus weekend kind!

    Adres =

    Royal Benja Hotel
    39 Sukhumvit Rd. (Soi 5) Bangkok 10110 Thailand
    mijn kamernummer is 2617... (26 e verdieping jawellllllllllll)

    Jajajaja, dat filmpje heeft Thomas zeeer mooi in elkander gezet. Ik roep 3x scheepswerf voor THOMASSSSSSSSSSSSS... prachtkind is dat ook he?!

    En neen Michel, het eten komt niet mijn neus uit. Ik heb een loopneus!

    En neen pa, nog geen siameze kittens tegen het lijf gelopen. Ik moet wel dagelijks overstappen bij halte Siam. Ik zal de ogen wagenwijd open houden!

    Verder nog vragen...????


    ****HIER HAD UW ADVERTENTIE KUNNEN STAAN****

  • 13 Februari 2007 - 13:32

    Sihem:

    Hai jeffff

    Zo te lezen heb je het errrggg naar je zin..jij bofkont!!! je wil niet weten hoe jaloers ik ben...maar hopelijk zit ik er ook in sept..ben al druk bezig met soliciteren...Have fun!!!!

    Kusssssssssssssssss

    PS gefeliciteerd met je 10...ik had een 4.5 ook niet slecht : )

  • 13 Februari 2007 - 20:03

    Jokke Woerdkruid:

    jef in thailand, kan jij wat meer vertellen over thaise noodles en ander heerlijkheden daar...

    ik ga binnenkort met mijn vrienden naar bangkok en kan volgens mijn moeder best wel tegen pittige spijzen


  • 14 Februari 2007 - 14:59

    Marlinde:

    Monster!!
    Wij zijn de beste!!
    Ik had ook een 10!!

    Trouwens wel mooi voor die herkansing een 8.. hehe!!

    knuffels en hugs!!

    Happy Valentine Today

  • 15 Februari 2007 - 06:29

    Jef:

    De lekkerste noodles eet je hier uit een pakje. Gewoon wat kokend water en hupsa, smikkelen maar

    any more further questions?

  • 15 Februari 2007 - 20:14

    Ong Bak Rijst:

    Hee vrindje,

    what a pleasant surprise!
    Hoe smaakt de patat met daar?
    En hoe noemen ze daar de 'sate saus'?

    Wat was de mooiste tempel die je daar gezien hebt?

    Wel ben ik blij dat je eindelijk uit jezelf het park hebt opgezocht, zie je wel, zo eng was dat niet.

    Leeft Assaf nog? Laat hem met zijn vingertjes van de hete soep afblijven he?

    Nou, tante borg wenst jou vrolijk pasen!

    x x

  • 16 Februari 2007 - 01:49

    Jef:

    hehe borg, ik dacht al, hoor ik nog eens wat van die knaap. mail ook gerust eens jeffrey@asiantrails.org

    Maar goed, de frieten zijn prima te doen inderdaad en het park ligt er mooi bij heden ten dage.

    Ik wens iedereen een fijn weekend. Koen en Paco gefeliciteerd en Mike suc6 met draaien in het Wapen.

    kusjes van Tante Beta

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Wie niet horen wil moet voelen

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2007

Verjaardagstaart

01 Juni 2007

tot snel!

17 Mei 2007

zo maak je nog eens wat mee

05 Mei 2007

Weekend

27 April 2007

Paarden!!!!!
jef

Wie niet horen wil moet voelen

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 23744

Voorgaande reizen:

26 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: