Weekend - Reisverslag uit Sarajevo, Bosnië en Herzegovina van jef disco - WaarBenJij.nu Weekend - Reisverslag uit Sarajevo, Bosnië en Herzegovina van jef disco - WaarBenJij.nu

Weekend

Door: sjefke

Blijf op de hoogte en volg jef

05 Mei 2007 | Bosnië en Herzegovina, Sarajevo

hallo lieden,

Volgens de laatste berichtgevingen is het weekend!

Live vanaf de apenrots in Bangkok wens ik jullie een paar fijne dagen toe!

Ik geef hieronder een ieder de ruimte om zijn of haar persoonlijke wensen te kennen te geven.

kusjes

  • 05 Mei 2007 - 05:30

    Jorrit Uit ChiangMai:

    Hoi, mijn naam is Jorrit van Hogevliet, en ik wil graag een slagzin met jullie delen: Hoevaak je ook lacht, het avondvure dooft niet.

    Daag

  • 05 Mei 2007 - 08:41

    Pris:

    He djef

    vorig weekend hebben we genoten van het k-dag-gebeuren. daarbij natuurlijk denkend aan jou (met weemoed)!
    hopelijk heb je ook aan ons gedacht.

    nu weer een 'normaal' weekend, wel met bevrijdingsdag vandaag..maar ik voel me elke dag al bevrijd!

    geniet!

    kusjuzz

  • 05 Mei 2007 - 19:07

    Marlies:

    ik wens een konijn

  • 07 Mei 2007 - 03:06

    Jef:

    blij toe dat je je bevrijd voelt want zo moet het zijn!! ja

    ps. denk vaak in de avonduurtjes zo tegen het jeugdjournaal aan, aan jullie!

  • 07 Mei 2007 - 06:09

    Jef:

    blij toe dat je je bevrijd voelt want zo moet het zijn!! ja

    ps. denk vaak in de avonduurtjes zo tegen het jeugdjournaal aan, aan jullie!

  • 07 Mei 2007 - 07:53

    Marlinde:

    Aankomende weekenden zijn gezellig!! Niet vergeten 13 mei Moederdag en weekend daarop wordt lang ivb hemelvaart!!
    Dus weekend is top!!!

    Kus xxx

  • 08 Mei 2007 - 22:27

    Weekend Mike:

    heerlijk toch dat weekend

    begint ie in thailand niet op woensdag?

  • 11 Mei 2007 - 08:49

    Chiel:

    Jef wanneer vlieg je terug over Duitsland, het gemis word groter...
    Heb je al mogen fileren?

    Kus Chiel

  • 12 Mei 2007 - 04:03

    Henky:

    Een dag in de sneeuw

    Een sneeuwpop van 2 meter

    Tot volgend weekend

  • 15 Mei 2007 - 11:12

    Thomasizing:

    Jef ons oma zei altijd:

    Weekend is voor de domme, die geen aardappels kunnen rooien.

    Ik zeg: Viva la revolution, laten we lekker link gaan doen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bosnië en Herzegovina, Sarajevo

Mijn eerste reis

Wie niet horen wil moet voelen

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2007

Verjaardagstaart

01 Juni 2007

tot snel!

17 Mei 2007

zo maak je nog eens wat mee

05 Mei 2007

Weekend

27 April 2007

Paarden!!!!!
jef

Wie niet horen wil moet voelen

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 352
Totaal aantal bezoekers 23736

Voorgaande reizen:

26 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: