I love ladyboys - Reisverslag uit Longyearbyen, Spitsbergen van jef disco - WaarBenJij.nu I love ladyboys - Reisverslag uit Longyearbyen, Spitsbergen van jef disco - WaarBenJij.nu

I love ladyboys

Door: sjefke

Blijf op de hoogte en volg jef

09 April 2007 | Spitsbergen, Longyearbyen

Hallo kornuiten,

Nog even vlak voor mijn vakantie met Kimmetje en moeders een berichtje van jullie Jef.

Ik hoop dat iedereen een fijne pasen heeft gehad waarin de eitjes weer de hoofdrol speelden.

Mijn/ons ( lees: Job & ik) weekend was gezellig. ‘s Middags naar een ‘ motor-show/beurs’ geweest. Geen motor gezien, alleen maar auto’s en de daarbijbehorende niet geheel onaantrekkelijke vrouwen. Ik geloof dat de auto’s wel een rol speelden daar op de achtergrond maar iedereen kwam toch echt voor de vrouwen. Van die pitspoezen zeg maar….

Des avonds liepen Job en ik de straat op en toen stapten er 2 op het eerste oog vriendelijk uitziende ladyboys op ons af. ‘ Hellooooo sir, can I come with youuu’ … Na onderhandelen kwamen we eruit. Een heerlijke avond gehad.. Nee hoor lieve lezertjes, Job en ik stapten olijk door. Even verderop wilde ik een foto maken maarrrrrrrrrrrrr mijn camera was dus mooi weg!

Bestolen door een ladyboy, pff, zo floeps uit mijn tas gehaald. Mooie camera die ik van mijn vrindjes en dinnetjes had gehad voor mijn verjaardag weg inclusief de foto’s die erop stonden en ook nog eens vlak voor mijn vakantie naar het Zuiden…

Job is momenteel onderweg naar huis om zijn zaken te regelen. Hij heeft een baan aangeboden gekregen in Chiang Mai ( Noord Thailand). Hier is hij aangenomen en hij mag direct volgende week beginnen. Leuk voor die knaap!!

Wat verder ter tafel komt:
Woensdag ga ik lekker met mijn kleine rakkertje ( die ik dan eindelijk weer ouderwets kan besnuffelen) en haar moeder naar het Zuiden. 4 Badplaatsen bezoeken en de nodige baantjes trekken. Heb er veeeeeeeeeeeeeeeel zin in.

Dus ik wens jullie plezier en mezelf ook. moehaha

  • 09 April 2007 - 08:27

    Leticia:

    dikke kus jef! en een prttig paasdag...
    Hoi KIM

  • 09 April 2007 - 09:17

    Henky:


    Jef heb plezier met Kim en haar moeder in het zuiden.

    Ik heb oma vandaag gesproken en het gaat
    goed met haar, en ome Willem gaat naar een revalidatie huis.

    Dikke pakkerds,


  • 09 April 2007 - 13:04

    Kaunie:

    wanneer ben je jarig, moeten we maar weer een toestel bij elkaar sparen!!!

    x

  • 09 April 2007 - 18:16

    Peter:

    Hé Jef,

    Je hebt toch geleerd gepaste afstand te houden van zuks? (zie wat en hoe(r) in Thailand, isbn 663729)

    Aan de andere kant, een hele avond semi vrouwelijk gezelschap in ruil voor een fotocamera is ook niet mis (althans gemeten naar westerse maatstaven)
    :-).....of lees ik het nu weer verkeerd!

    Iig geval veel plezier met je vriendinnetje, leuk voor jullie!!!

  • 09 April 2007 - 21:01

    Mike Zebroerzusofzo:

    jef......

    laat je niet gek maken
    staan ze om bekend he die gentlegirls
    pikken als de raven en tussen de benen

    maar doe ze de groeten op zuid want ik ben daar algemeen bekend als de man die thai en zakken kan

    nou daaaaaaag

  • 10 April 2007 - 19:03

    Isabelle:

    eindelijk weer internet ! heel veel plezier jullie x x x

  • 12 April 2007 - 10:01

    Marlinde:

    ohw ohw.. is weer mooi gelopen met je ladyboys... Zelfs daar zijn ze niet te vertrouwen!!!
    Leuke paas gehad??
    Fijne vakantie met Kim, en spreek je vast daarna wel..
    Morgen weer met Linds naar school :D

    Ciao xxx

  • 12 April 2007 - 12:17

    Sieb:

    Heeeeeeeeeel veel plezier tortelduifjes, geniet ervan!!!

  • 24 April 2007 - 22:13

    Eddie Klok:

    tijd voor een kleine update mijn zoon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spitsbergen, Longyearbyen

Mijn eerste reis

Wie niet horen wil moet voelen

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2007

Verjaardagstaart

01 Juni 2007

tot snel!

17 Mei 2007

zo maak je nog eens wat mee

05 Mei 2007

Weekend

27 April 2007

Paarden!!!!!
jef

Wie niet horen wil moet voelen

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 354
Totaal aantal bezoekers 23737

Voorgaande reizen:

26 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: